پایگاه اطلاع رسانی سلامت

سلامت روح و روان

روش‌های درمان افسردگی کدام‌اند؟ افسردگی از شایع‌ترین اختلالات روانی است که تقریبا تمام انسان‌ها ممکن است آن را تجربه کنند؛ زمان‌هایی که احساس می‌کنید میل و اشتیاقی به انجام هیچ کاری ندارید، نسبت به زندگی بی میل هستید، علاقه ای به حضور در جمع ندارید، به شدت در خود فرو رفته و مدام تصاویری از مشکلات، روح و ذهن شما را آزار می‌دهد. تفاوت‌های فردی، تفاوت در شدت و نوع افسردگی لزوم شناسایی انواع روش‌های درمانی و انتخاب بهترین گزینه را مشخص می‌کند.

موضوع : سلامت روح و روان        تاریخ ارسال : چهارشنبه 26 شهريور 1399

سلامت روان مسئله‌ای است که متأسفانه در بسیاری از جوامع به آن اهمیت چندانی داده نمی‌شود.
سلامت روان نیز همانند سلامت جسمانی برای هر فردی مفید و لازم است اما بعضا نادیده گرفته می شود که شاید این امر منجر به بروز برخی بیماری ها نیز گردد .

موضوع : سلامت روح و روان        تاریخ ارسال : چهارشنبه 2 بهمن 1398

سلامت روان به معنی آرامش فیزیکی و کمبود سر و صدا نیست بلکه معنایی کلی تری دارد و کیفیت زندگی بر آن تاثیر میگذارد. سلامت  روان روی طرز فکر، احساس و رفتار روزانه شما تاثیر دارد و همچنین روی توانایی شما در مواجهه با استرس ، غلبه بر چالش های زندگی ، ساخت روابط و ریکاوری بعد از سختی ها تاثیرگزار می باشد .

موضوع : سلامت روح و روان        تاریخ ارسال : شنبه 30 آذر 1398

استرس، اضطراب، بی‌خوابی و… همگی نشانه‌هایی از روان ناسالم هستند. در اینجا ۹ راهکار برای غلبه بر مشکلات ذهنی که شما می‌توانید با آنها روان خود را تقویت کنید به شما نشان می‌دهیم. با مدارک مستند و محققان از سراسر جهان با ما همراه شوید تا دیگر نگران آسیب‌هایی که روزانه به روان شما وارد می‌شود نباشید و سلامت روان خود را تضمین کنید.

موضوع : سلامت روح و روان        تاریخ ارسال : سه شنبه 8 مرداد 1398
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .